MENU
WSTĘP
ZAKUPY BEZ KONTA / REJESTRACJI NA ALLEGRO
FAKTURA VAT
ZASADY NASZYCH AUKCJI
DOSTAWA / OPCJE
ODBIÓR OSOBISTY
REKLAMACJA / GWARANCJA
ZWROT TOWARU

POBIERZ DRUK : REKLAMACJA TOWARU
POBIERZ DRUK : ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA / SPRZEDAŻY

KONTAKT
Tel. : 605066426 ( pn-pt 10-17 / sob do 13 )
E-mail : sklep@axces.com.pl
E-mail : formularz kontaktowy allegro




WSTĘP powrót do menu
Gwarantujemy miłą, rzeczową i indywidualną obsługę. Do każdego przedmiotu zostaje dołączony
paragon fiskalny i karta gwarancyjna, na życzenie klienta zostanie wystawiona faktura Vat. Prosimy
o zachowanie paragonu i gwarancji. Ceny towarów i dostawy podane na aukcjach są cenami brutto,
zawierają podatek Vat. Koszt dostawy jest ujmowany na paragonie lub fakturze jako osobna pozycja




SUBSKRYPCJA powrót do menu
INFORMACJA O NOWOŚCIACH, WYPRZEDAŻACH I BESTSELLERACH
Chcesz być na bieżąco z nowościami, wyprzedażami i promocjami w sklepie?
Będziesz o nich wiedział jako pierwszy! Kliknij na poniższy baner aby się zapisać
Pamiętaj że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania subskrypcji





ZAKUPY BEZ KONTA / REJESTRACJI NA ALLEGRO powrót do menu
Nie musisz posiadać konta na allegro! aby złożyć zamówienie. Wystarczy że dodasz wybrany
produkt do koszyka, podasz dane do dostawy i wybierzesz formę zapłaty i dostawy
Kliknij na poniższy baner, zapoznaj się z objaśnieniami





FAKTURA VAT powrót do menu
Dokładne dane do faktury Vat wraz z numerem NIP proszę podać w formularzu zakupowym allegro
zaraz po udziale w aukcji, w przeciwnym razie zostanie wystawiony paragon. Faktura Vat zostaje
przesłana z przedmiotem lub drogą listowną lub w wersji elektronicznej na e-mail




ZASADY NASZYCH AUKCJI powrót do menu
Udział w aukcji powinien być wcześniej przemyślany, bowiem oferty w opcji Kup Teraz! nie można wycofać
Po udziale w aukcji Kupujący otrzymuje e-mail zawierający niezbędne
informacje i wskazówki potrzebne do finalizacji transakcji
Informacje o wyborze formy dostawy ( na konto lub za pobraniem ), zmianę danych do dostawy,
dane do faktury Vat i informację zawierającą np. kolor przedmiotu itp. należy podać
za pośrednictwem formularza zakupowego allegro, zaraz po udziale w aukcji
W szczególnych wypadkach ( komentarze negatywne ) zastrzegamy sobie
prawo do odmowy dostawy towaru w formie ( za pobraniem ) o czym Kupujący zostanie poinformowany
Na wpłatę pieniężną na konto oczekujemy do 7 dni roboczych liczonych od momentu udziału w aukcji
Jeżeli wpłata czy odbiór osobisty nie nastąpi w w/w terminie, prosimy allegro o zwrot pobranej prowizji
za niezrealizowaną transakcję. Allegro w takim przypadku udzieli ostrzeżenia Kupującemu
Po otrzymaniu z allegro zwrotu prowizji transakcję uważamy za zakończoną
W niektórych wypadkach co zdarza się niezmiernie rzadko może zaistnieć opóźnienie w dostawie towaru,
w takiej sytuacji Kupujący zostanie powiadomiony drogą e-mail lub telefonicznie
Jeżeli zaistnieje niejasna sytuacja Kupujący zamierza wystawić komentarz neutralny czy negatywny,
prosimy najpierw o kontakt z nami. celem uzgodnienia kompromisu i pozytywnego rozwiązania problemu
Komentarze do transakcji wystawiamy zbiorczo jako drudzy w kolejności, raz w miesiącu
Koszt i sposób dostawy, reklamacja towaru i reklamacja przesyłki
są dokładnie opisane na tej stronie, w odpowiednich działach

WAŻNE! w kontaktach e-mail proszę przedstawiać się nazwą Użytkownika na allegro podając także
numer aukcji której to zapytanie dotyczy. Na e-mail który nie zawiera podpisu nazwą Użytkownika
i nie zawiera podanego numeru aukcji, nie odpowiadamy. Nie odpowiadamy na wysyłane sms
Pytania dotyczące aukcji jak i reklamacji proszę kierować na e-mail, chętnie udzielimy odpowiedzi
Na pytania kierowane na e-mail odpowiadamy w odpowiedniej kolejności, prosimy o cierpliwość




POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU PRZESYŁKI powrót do menu
Dotyczy przesyłek dostarczanych za pośrednictwem : K-EX i Paczkomaty Inpost
Wiadomości sms wysyłane są tylko na prawidłowo podany nr. tel. komórkowego
Przed dostawą przesyłki otrzymasz informację sms zawierającą dzień doręczenia i numer
nadania przesyłki. W przypadku Poczkomatów Impost otrzymasz dodatkowo
kod, niezbędny do odbioru przesyłki w paczkomacie




TANIA DOSTAWA powrót do menu
Polecamy tanie i wygodne przesyłki Allegro Paczkomaty Inpost w opcji ( na konto ) tylko 8,60zł
Nowość : Allegro Polecony Inpost, odpowiednik listu poleconego w opcji ( na konto ) tylko 3,94zł
Przy większych zakupach brak kosztów dostawy, ustalenia indywidualne ze sklepem



DOSTAWA / OPCJE powrót do menu
JEDEN KOSZT WYSYŁKI NIEZALEŻNY OD ILOŚCI PRZEDMIOTÓW
dotyczy dostawy za pośrednictwem : K-EX i Paczkomaty Impost

KLIKNIJ - ZNAJDŹ SWÓJ PACZKOMAT
KLIKNIJ - POMOC DOSTAWA W OPCJI ALLEGRO-INPOST / PACZKOMATY

WAŻNE! PO UDZIALE W AUKCJI PROSZĘ PODAĆ W FORMULARZU ZAKUPOWYM ALLEGRO
AKTUALNY NUMER TELEFONU DLA KURIERA, CELEM UMÓWIENIA SIĘ Z PAŃSTWEM
NA TERMIN I GODZINĘ DORĘCZENIA PRZESYŁKI

PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI PROSZĘ SPRAWDZIĆ STAN OPAKOWANIA PRZESYŁKI I
PRZEDMIOTU W OBECNOŚCI KURIERA. W PRZYPADKU WYKRYCIA WIDOCZNYCH
USZKODZEŃ PROSZĘ SPISAĆ Z KURIEREM PROTOKÓŁ SZKODY




Dostawa towaru za pośrednictwem : Kurier K-EX, Paczkomaty Inpost oraz Poczta, wedle
dostępnych opcji w cenniku dostawy, który jest przyporządkowany do każdego przedmiotu
Kupujący ma możliwość wyboru dostawcy przesyłki zgodnie z opcjami podanymi
w cenniku dostawy, który dotyczy danego przedmiotu

Wysyłki realizujemy do godz.15.00, w terminie 2 - 7 dni roboczych liczonych od daty
zaksięgowania wpłaty na koncie lub informacji dotyczącej wyboru przesyłki w opcji za pobraniem
Jeżeli dane do dostawy mają być inne niż dane zawarte w profilu Kupującego na allegro, należy
je podać w formularzu zakupowym allegro, zaraz po udziale w aukcji, w przeciwnym razie
przedmiot zostanie dostarczony na dane adresowe z allegro

Opcje zapłaty i dostawy
1. Dostawa w opcji wpłata na konto firmowe mBank
2. Dostawa w opcji zapłata za pośrednictwem systemu szybkich płatności PayU
3. Dostawa w opcji za pobraniem, płatność za przedmiot i koszty dostawy przy odbiorze paczki
4. Odbiór osobisty ( czytaj w opisie poniżej "ODBIÓR OSOBISTY" )

PEŁNOMOCNICTWO DLA SPRZEDAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZESYŁEK NADAWANYCH ZA
POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ : Po naciśnięciu Kup Teraz! Kupujący automatycznie
udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z Pocztą Polską
na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt Kupującego




ODBIÓR OSOBISTY powrót do menu
Punkt odbioru : Poznań os. Bol. Śmiałego 30d
Odbiór osobisty możliwy tylko dla klientów biorących udział w naszych aukcjach,
po wcześniejszym tel. 605066426 uzgodnieniu terminu i godziny odbioru
Odbiór jest możliwy we wtorki i czwartki w godz. 14-16
Towar należy odebrać max. w terminie do 7 dni roboczych, w przeciwnym wypadku transakcja
zostaje anulowana wedle regulaminu allegro ( dotyczy zapłaty za towar podczas odbioru osobistego )
Płatność za towar na miejscu, prosimy o uszykowanie obliczonej gotówki




REKLAMACJA / GWARANCJA powrót do menu

WAŻNE!
Na opakowaniu przesyłki należy umieścić wyraźny napis ( REKLAMACJA ) oraz nr. klienta / gwarancji ( NR.KL )
Przykład : napis umieszczony na opakowaniu powinien wyglądać tak " REKLAMACJA NR.KL. 1000/09 "
Nie podejmujemy przesyłek nadanych w formie ( za pobraniem )


POBIERZ DRUK : REKLAMACJA TOWARU

1. REKLAMACJA TOWARU
Zakupione na naszych aukcjach przedmioty są objęte gwarancją według opisu na aukcji. Przed dostawą
towaru na reklamację proszę o wcześniejszy kontakt e-mail lub tel. Reklamowany przedmiot należy
dostarczyć na dane podane w karcie gwarancyjnej i dokumencie sprzedaży. Do przedmiotu należy dołączyć :
paragon lub skan faktury, kartę gwarancyjną i czytelnie wypełniony druk reklamacyjny
Koszt odesłania towaru po naprawie czy wymianie ponosi serwis lub sprzedawca
W każdym momencie można zasięgnąć informacji dotyczącej przebiegu naprawy,
pisząc e-mail lub kontaktując się tel.




2. REKLAMACJA PRZESYŁKI
Przesyłki nadawane za pośrednictwem Kuriera K-EX są ubezpieczone do kwoty 10000zł
Przesyłki do paczkomatów i listy Inpost oraz listy pocztowe nie są ubezpieczone. W przypadku opóźnienia
w dostawie z winy dostawcy przesyłki podajemy nr. nadania przesyłki celem jej lokalizacji i wyjaśnienia
przyczyn opóźnienia. W razie zaginięcia przesyłki w transporcie co zdarza się niezmiernie rzadko,
reklamację u dostawcy przesyłki możemy złożyć po 14 dniach od momentu nadania przesyłki
Procedura reklamacyjna trwa +\- 30 dni roboczych, ustalenia dostawcy przesyłki
Po zakończonej przez dostawcę procedurze reklamacyjnej zwracamy wpłaconą należność lub
wysyłamy dany przedmiot ponownie, czytaj w opisie poniżej "TOWAR USZKODZONY W TRANSPORCIE"

3. TOWAR USZKODZONY W TRANSPORCIE
Przedmioty uszkodzone w trakcie transportu, zdarzenie występujące niezmiernie rzadko,
wymieniamy na podstawie spisanego w obecności Kuriera protokółu szkody, dotyczy Kuriera K-EX
Odbiorca który nie dokonał czynności sprawdzenia stanu przedmiotu/ów podczas odbioru przesyłki
ma prawo wezwać kuriera w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki w celu spisania protokołu szkody,
w tym przypadku proszę zachować opakowanie towaru i przesyłki oraz wszystkie dokumenty
Należy zwrócić szczególną uwagę na opakowanie, jeżeli jest naruszone należy zaznaczyć
to w protokole szkody. Opakowanie może ulec przedziurawieniu, zduszeniu, wgnieceniu, itp.
Protokół szkody dotyczący uszkodzonych przedmiotów dostarczonych przez pocztę,
dotyczy listów w kopertach itp. można złożyć bezpośrednio na poczcie. Przedmioty uszkodzone
w transporcie zostają wymienione na podstawie spisanego w obecności Kuriera protokołu szkody,
po otrzymaniu od dostawcy przesyłki pisma wyjaśniającego zaistniałe zdarzenie. Spisany
protokół szkody ( oryginał ), paragon lub skan faktury Vat wraz z uszkodzonym przedmiotem
należy dostarczyć z powrotem do nas w jak najszybszym terminie, bowiem czas w którym
można złożyć reklamację w firmie kurierskiej wynosi 7 dni liczonych od dnia
w którym protokół szkody został spisany




ZWROT TOWARU powrót do menu

WAŻNE!
Na opakowaniu przesyłki należy umieścić wyraźny napis ( ZWROT ) oraz nr. klienta / gwarancji ( NR.KL )
Przykład : napis umieszczony na opakowaniu powinien wyglądać tak " ZWROT NR.KL. 1000/09 "
Nie podejmujemy przesyłek nadanych w formie ( za pobraniem )


POBIERZ DRUK : ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA / SPRZEDAŻY

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta, obowiązującą od dnia 25 grudnia 2014r
Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez konieczności podawania przyczyny
Czas na poinformowanie Sprzedającego o zamiarze odstąpienia od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych
liczonych od momentu odbioru / nabycia towaru. W tym czasie Kupujący jest zobowiązany przesłać na
adres e-mail Sprzedającego lub drogą listowną lub wraz z towarem oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz inne informacje są dostępne pod poniższym odnośnikiem


Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę
Aby odesłać przedmiot :
Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu
przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz e-mail z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj nas
o zamiarze odesłania przedmiotu. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny
Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS. Umieść kod zwrotu na paczce
i udaj się do dowolnego paczkomatu, znajdź najbliższy. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę,
a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę
i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost




POLECANE PRODUKTY powrót do menu

panele allegro


darmowe panele allegro

powrót do menu


powrót do menu



DESIGN PHU AXCES ® ZAKAZ KOPIOWANIA           NOWOŚCI       BESTSELLERY       POLECANE       GALERIA AUKCJI